Pantalla Kanalla: Animació infantil

Diumenge 15 de novembre. 12 h. Auditori Municipal

Fet i amagar: la millor animació infantil

Aquesta sessió Fet i amagar està adreçada especialment als nens i nenes d’entre 5 i 10 anys. Grans i petits podreu gaudir d’aquesta selecció de curts d’animació procedents del Brasil. Treballs on la música i una especial sensibilitat plàstica agafen protagonisme. Es tracta de material inèdit a l’Estat Espanyol, fruit d’un conveni amb l’Associação Brasileira de Cinema de Animação.

• 01. Pipo Pipa, de Sheila Neumayr i Marconi Loures. 5 minuts. En un dia de poc vent Pipo, una simpàtica cria de llangardaix, s’adona que no serà fàcil aixecar un estel. Una animació que mostra com un problema és de vegades una qüestió de perspectiva.
  • 02. Tinc un drac al meu bagul, de Rosaria. 1 minut. És molt difícil tenir un drac a l’habitació, és massa gros i maldestre, però la nostra protagonista ho té tot controlat.
  • 03. Muntanya russa del pobre, de Radamés Araújo. 2 minuts. Una muntanya russa diferent…
  • 04. I el vent… se m’emportà, de William Côgo. 2 minuts. Leleco intenta fer volar el seu estel, però el vent està resolt a no ajudar-lo..
  • 05. El gripau i la mosca, de Thomas Larson. 1 minut. La clàssica trobada entre un gripau i una mosca.
  • 06. Alma Carioca, de Willian Cogo. 6 minuts. Història d’un nen que viu a la zona del port de Rio de Janeiro als anys 20 i comparteix la música amb els grans mestres de la música carioca.
  • 07. Zoya la Zebra, d’Alexander Geifman. 3 minuts. La zebra Zoya habita un món de ratlles, on viu aventures amb altres éssers ratllats.
  • 08. Kone i Dorfe en el món de les carxofes, de Paulo Pappera. 2 minuts. Dos petits amics viatgen per un món fantàstic, habitat per éssers màgics… i un televisor es creua en el seu camí.
  • 09. Interrogació, de Marcio Luis Gatica. 5 minuts. Jugant amb jocs didàctics, tres nens petits comencen a descobrir el meravellós món de la creació de paraules amb les vocals.
  • 10. Les seves dents i el meu bec, dev Marão. 2 minuts. Com un bec pot ajudar unes dents i com unes dents poden ajudar un bec.
  • 11. Amistat, d’Andres Lieben. 1 minut. Diuen que no existeixen els amics imaginaris, però jo no puc trobar una millor manera de parlar del meu, el meu millor amic.
  • 12. Simfonia, de Simon Pedro Brethé. 8 minuts. Percussionistes, flautistes, violinistes, contrabaixistes, trompetistes i trombonistes formen part d’una fantàstica orquestra de notes musicals que interpreten el clàssic “Bolero” de Ravel.
  • 13. La bruixeta Lili, de Leonardo Copello. 5 minuts. Vet aquí una vegada una bruixeta mooooolt, però fins i tot mooooooooooooooolt curiosa! Com és diu? Lili!
pantalla kanalla

Gainsbourg (Vida de un héroe)
Gainsbourg (Vida de un héroe)
dijous, 16 de setembre de 2010
El mite de la cançó francesa reviu amb intensitat al cinema
El silencio de Lorna
El silencio de Lorna
dijous, 23 de setembre de 2010
Els germans Dardenne combinen denúncia social i cinema negre
Fes-te soci: més cinema per menys diners
Fes-te soci: més cinema per menys diners

Per menys de 9 euros al mes, el millor cine i molts avantatges

Quina pel·lícula t'agradaria veure a CCV?
Quina pel·lícula t'agradaria veure a CCV?
Proposa'ns quins títols voldries veure a Vilafranca